Fiecare dintre acesti nutrienti creeaza acea senzatie de stomac plin atunci cand sunt consumate. Asta inseamna ca poti sa iti satisfaci pofta de mancare cu o portie mica de seminte de floarea-soarelui si sa nu te ingrasi.
Deoarece semintele de floarea-soarelui sunt bogate in grasimi, daca le transformi in actorul principal al dietei tale nu este un mod eficient de a pierde in greutate pe termen lung.
Potrivit specialistilor americani de la USDA, grasimile si uleiurile ar trebui sa reprezinte cel mai mic procent (cea mai mica portie) din aportul tau zilnic de alimente.
Vestea buna este ca semintele de floarea-soarelui contin grasimi "bune", sanatoase, care te pot proteja impotriva bolilor cardiovasculare si hipertensiunii arteriale, potrivit nutritionistului Joy Bauer.
Includerea semintelor de floarea-soarelui in planul tau de slabire este o idee buna; insa sa iei volumul acela mare de calorii din ele nu este o idee pe atat de buna.
O dieta pentru pierderea in greutate ar trebui sa se concentreze pe fructe si legume, urmate de cereale integrale si produse lactate degresate (cu un continut cat mai scazut de grasimi), dar si de proteine slabe (adica acele tipuri de carne slaba sau proteine din vegetale), recomanda expertii americani.