Solutii sanatoase pentru cele mai gustoase preparate fast-food

Daca te mustra constiinta stiind ca silueta ta va avea de suferit, atunci ce spui de niste alternative la fel de gustoase, dar mult mai sanatoase? Iti propunem trei modalitati diferite de preparare a mancarurilor de tip fast-food:

  • Pizza cu blat de conopida - in loc sa prepari reteta clasica, o alternativa mai sanatoasa este sa folosesti un aluat din conopida. Fierbe conopida pentru 15 minute, apoi paseaza totul intr-un bol si adauga un ou crud. Intinde pasta obtinuta intocmai ca un blat obisnuit din aluat si decoreaza totul cu topping-urile tale favorite, apoi da preparatul la cuptor.
  • Cartofi dulci copti cu susan - desi sunt extrem de gustosi, cartofii prajiti de la fast-food sunt plini de ulei si au sute de calorii. Inlocuieste-i cu o portie de cartofi dulci copti si asezonati cu sare, piper si susan. Dupa ce il mananci, vei realiza ca noul preparat este de trei ori mai gustos si mult mai sanatos.
  • Pui prajit in ulei de palmier - daca folosesti acest tip de ulei, gustul autentic al puiului condimentat si prajit n-o sa se schimbe, dar cantitatea de calorii pe care preparatul o contine da. Uleiul de palmier este bogat in nutrienti, fiind o alternativa mult mai potrivita pentru produsele prajite.