„Cantitatea normala de paste ce pot fi consumate fara sa ne aflam in vreun pericol la o masa este de aproximativ 3 linguri. Pastele ar putea fi fara niciun dubiu vedetele pachetelului ideal pentru copilul care urmeaza sa plece la scoala. si vor fi si mai sanatoase daca sunt acompaniate de carne slaba, peste, branza sau brocoli la abur.

 

 

Desi pastele au o reputatie proasta, fiind acuzate mai ales ca ingrasa, ele pot fi o sursa importanta de energie. si combinate in mod corect cu surse de proteina si cu suficiente legume care contin fibre, indicele glicemic al mesei va fi scazut putandu-ne bucura de paste fara sa ne ingrasam.

acum pastele vin in toate formele si dimensiunile, dar mai ales in toate texturile. Nu ar fi rau sa incercati si paste din alte cereale decat graul, asta daca aveti un copil care a facut o pasiune pentru acestea si incepeti sa va ingrijorati”, a scris Ela Craciun pe blog, dupa ce s-a consultat cu nutritionistul ei, Ruxandra Plesea.

Pentru ca cei mici sa fie si mai entuziasmati de mancarea pe care mama lor le-o pune in farfurie sau in pachetelul pentru scoala, Ela a invatat cum se prepara pastele curcubeu. Vedeta a exemplificat toti pasii pe care sa ii urmezi pentru a obtine acest tip de mancare, subliniind ca foloseste doar culoranti naturali.

imaginati-va ca banalele spaghete devin rosiialbastre sau, de ce nu, siclam. Puteti face asta cu ajutorul unor coloranti naturaliiar efectul vafide poveste. Evident si nenegociabil, evitam colorantii artificali. Nu va recomand totusi sa dati copilului mai mult de 2-3 oripe saptamana paste, indiferent de succesul pe care acestea il vor avea dupa ce va voi dezvalui trucurile mele”, a adaugat vedeta.