Nutritie

3 modalitati de a include avocado in micul tau dejun

Iti propui de multe ori sa incluzi alimente sanatoase in meniul tau de zi cu zi, nu-i asa? Dar ce te faci cu lipsa de inspiratie? Pentru ca suntem convinsi ca si tu cumperi avocado, il depozitezi in bucatarie, iar apoi il privesti gandindu-te cum ai putea sa il prepari cat mai creativ, dar si cat mai gustos (si ramai in pana de idei), iti prezentam astazi cateva modalitati numai bune de a-l include in micul dejun.

3 modalitati de a include avocado in micul tau dejun

1. Lipie cu avocado, ou si legume. Curata un avocado bine copt si paseaza-l cu ajutorul unei furculite si intinde-l pe tot pe o lipie. Adauga cateva felii de ou fiert si alte legume crude (sau trase la tigaie) pe placul tau. Poti adauga ardei, castravete, rosie sau dovlecei si vinete daca vorbim despre legume gatite. Asezoneaza totul cu sare si piper si adauga si putin sos iute de ardei. Ruleaza lipia si bucura-te de micul dejun.

2. Oua jumari cu avocado. Curata un avocado copt si taie-l in cuburi. Pregateste ouale jumari si de indata ce acestea sunt aproape complet gatite, adauga avocado-ul. Amesteca bine cu ajutorul unei linguri sau a unei spatule si asezoneaza cu sare si piper. Asta este tot! Ouale jumari vor deveni si mai cremoase decat erau, iar tu vei adauga extra vitamine micului dejun.

3. Avocado umplut. Taie un avocado pe din doua si scoate-i samburele. Cu ajutorul unei linguri, scobeste avocado-ul inca putin. Sparge cate un ou inauntrul fiecarei jumatati si adauga sare si piper. Pentru un gust si mai deosebit, rade si putin parmezan deasupra. Asaza jumatatile de avocado in tavi mici sau ramekinuri si da-le la cuptor cam 15 minute, la 200 de grade Celsius. 

Bonus dulce: 

Smoothie cu avocado. Amesteca intr-un blender ½ avocado cu o banana bine coapta, taiata bucati, 300 ml lapte (sau lapte de soia), 2 linguri de unt de arahide, 2 linguri de pudra de cacao de calitate - cu minimum 23% grasimi si o lingura de miere. 

Pofta buna!

Alexandra

Pe acelasi subiect