1. Naut

Studiile arata ca prin introducerea nautului sau a boabelor de fasole in alimentatie avem tendinta de a manca mai putin, datorita proteinelor care ne dau senzatia de satietate. Asa ca, poti consuma cu incredere o portie de humus, chiar si seara cand te ia foamea.

2. Avocado

Lasand la o parte faptul ca este delicios, avocado este o adevarata sursa de grasimi bune. Mai mult, avocado este recunoscut pentru faptul ca incetineste viteza cu care se coleste stomacul, mentinandastfel senzatia de satietate o perioada mai lunga.

3. Iaurt grecesc

Dacă vorbim despre lactate, specialiştii au descoperit că saţietatea creşte odată cu consumul de proteine din lapte, iar iaurtul grecesc este considerat cel mai bun lactat, conţinând un număr dublu de proteine şi o cantitate de zahăr mai scăzută decât un iaurt obişnuit.

4. Mere

Merele sunt printre puţinele fructe care conţin pectină, substanţă care încetineşte în mod natural digestia şi care ne face să ne simţim sătui. Poţi să înlocuieşti o parte din cină cu două mere. Astfel, vei consumă mai puţine calorii, dar nu vei mai avea senzaţia că îţi este foame.

- See more at: https://www.realitatea.net/alimente-pe-care-le-putem-manca-la-orice-ora-fara-sa-ne-ingrasam_2055039.html#sthash.CIKoqOBw.dpuf