Este foarte important ca in timpul acestei diete sa nu consumi alcool deloc. De asemenea, este foarte important sa consumi minimum doi litri de apa pe zi.

Ziua 1

Este important sa mananci numai fructe. Poţi consuma orice fruct, cu excepţia strugurilor, bananelor şi mango, pentru ca acestea conţin mai mult zahar. Ai grija ca din dieta sa nu lipseasca pepenele roşu, portocalele, merele, rodiile şi capşunile. Poţi sa le consumi in orice cantitate doreşti.

Ziua 2

In aceasta zi trebuie sa mananci doar legume, fierte sau crude. De dimineaţa poţi consuma un cartof fiert. Astfel, ii vei oferi organismului suficienta energie şi carbohidraţi pentru intreaga zi. Include in dieta multe legume verzi.

Ziua 3

In cea de-a treia zi trebuie sa mananci legume şi fructe. Nu ai voie, insa sa mananci cartofi.

Ziua 4

In aceasta zi, ai voie sa consumi banane pe parcursul zilei, dar nu mai tarziu de ora 6. De asemenea, poţi sa bei pana la 4 pahare de lapte. In ciuda faptului ca se spune ca bananele ingraşa, in acest regim alimentar, acestea acţioneaza ca o sursa de potasiu şi sodiu pentru organism.

Ziua 5

In aceasta zi consuma rosii, varza si branza de vaci. Poti sa mananci consuma pana la 6 rosii. Mai mult, este important sa cresti aportul de apa cu 1/4 din consumul zilnic.

Ziua 6

Poti sa mananci varza, branza de vaci si alte legume, dar fara rosii. In schimbi, poti sa-si faci o supa de rosii.