Cum a facut?

Intai si intai si-a facut un plan de exercitii de la care nu s-a abatut sub nicio forma.  „Il vedeam ca pe orice alt eveniment important si nu il schimbam sau modificam indiferent de orice se intampla”, a declarat ea, scrie WOWbiz.ro. 

Apoi si-a planuit mesele in avans pe o saptamana intreaba.  „imi petreceam cateva ore in fiecare duminica, planuindu-mi mesele pentru intreaga saptamana, iar apoi ma duceam la cumparaturi sa-mi cumpar ce trebuie, sa-mi gatesc si sa-mi prepar mesele”, a mai spus simone pe contul ei de instagram.

Iata ce meniu de dieta a avut:

Micul dejun: un shake realizat dintr-o banana cu lapte

Gustare: o mana mica de nuci amestecate si un fruct mic

Pranz: omleta cu legume

Cina: orez brun, somon, avocado si un ou fiert tare

Dupa cina, obisnuieste sa bea un ceai pentru a-i potoli pofta de dulce

Eu nu am taiat nici o grupa de alimente ca sa nu simt dieta ca fiind una fada, ci am transformat-o intr-un stil de viata. Vazand cat de multi oameni sunt afectati de greutate si cati au decis sa-si schimbe stilul de viata, fiind inspirati de mine, sunt foarte mandra de ceea ce am obtinut si voi continua sa postezi tot ceea ce fac pentru a-mi mentine greutatea ca sa-i motivez si pe altii”, a mai declarat femeia din Noua Zeelanda, citata de libertateapentrufemei.ro.